Prodej Vaší nemovitosti se skládá z několika fází :
prvotní kontakt s realitní kanceláří
příprava zakázky-navázání smluvního vztahu, shromáždění údajů
o nemovitosti, její ohodnocení a fotodokumentace, dohoda
o nabídkové ceně
realizace zakázky- zařazení do nabídky realitní kanceláře, inzerce
v dostupných médiích, hledání v databázi poptávajících, nalezení
kupce, zabezpečení prodeje včetně příslušných právních služeb
zanesení změny v katastru nemovitostí, výplata kupní ceny,
vypracování posudku pro účely finančního úřadu, včetně podání
daňového přiznání pro daň z převodu
úhrada daně z převodu, eventuelně daně z příjmu, úhrada poplatku
realitní kanceláři
Jaké doklady budeme potřebovat k prodeji nemovitostí?
doklad o vlastnictví (kupní smlouva, darovací smlouva, rozhodnutí
o dědictví, kolaudační rozhodnutí či jiný doklad.)